Beleid voor Retourneren en Terugbetalen

Retourneren

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van uw artikel de mogelijkheid heeft om een retour aan te vragen.

Voorwaarden voor retourneren

1. De Consument dient de goederen binnen 14 dagen na herroeping retour te zenden. Goederen dienen in originele staat, onbeschadigd en in originele verpakking te worden geretourneerd; persoonlijke schade of gebruikssporen kunnen leiden tot waardevermindering en in mindering worden gebracht op de restitutie. Voor retournering dient de Consument het retourformulier in te vullen en de instructies van ReachMate te volgen.

2. Ondernemers (B2B): retouren zijn uitsluitend mogelijk na voorafgaande Schriftelijke autorisatie. Ongeautoriseerde retouren worden, naar keuze van ReachMate, niet aangenomen of op kosten van de afzender teruggezonden.

3. Tenzij het Product niet conform is of ReachMate aansprakelijk is, zijn de retourzendingkosten voor rekening van de Afnemer.

4. ReachMate beoordeelt geretourneerde goederen na ontvangst; ReachMate kan naar keuze repareren, vervangen of crediteren.

Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@reachmate.nl.

Indien uw retour wordt geaccepteerd, ontvangt u de instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Houd er rekening mee dat als uw woonland niet Nederland is, de verzending van uw goederen langer kan duren dan verwacht.

Beschadigde of verkeerde artikelen:

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd of incorrect is, zodat we het probleem kunnen beoordelen en een oplossing kunnen bieden.

Terugbetaling

Wij brengen u op de hoogte zodra we uw retour hebben ontvangen en geïnspecteerd. U krijgt dan te horen of uw terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt de terugbetaling automatisch verwerkt via uw oorspronkelijke betaalmethode binnen 10 werkdagen.

Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en bijschrijft.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds uw retour is goedgekeurd en u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@reachmate.nl.